(یادِ امام زمــان... )

او رانده شده از وطن است که خون پدر و نیاکانش بر زمین مانده. (الوتر الموتور)

کانال تلگرام بلاگ
اینستاگرام اِلتجا

۲۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

منتظر واقعی امام زمان هم درجه اهل بیت در قیامت !

پاداش منتظران واقعی

امام صادق(علیه السلام) در مجلسشان نشسته بودند. پیرمردی وارد شد و شروع کرد به گریه کردن.حضرت فرمودند: چرا گریه می کنی؟
عرضه داشت که می بینم روزگار با شما این چنین کرده است. هر روز منتظرم آن فرجی که وعده داده شده بیاید و شما از این گرفتاری و از این که شما را از جایگاه اصلی تان کنار زده اند، نجات یابید...حالا استخوان های من سست شده، قدم خمیده شده،موهایم سپید گشته و نتوانستم فرج شما را درک کنم، چرا گریه نکنم؟ حضرت صادق(علیه السلام) فرمودند:
اگر با چنین روحیه و حالتی و در حالت انتظار فرج و در حالتی که به آن حقایق اعتماد داشته باشی و فرج را درک نکرده باشی از دنیا رفتی بدان که در جهان واپسین با ما و در درجه ی ما و همراه ما خواهی بود و اگر فرج را درک کردی که خوشا به حالت...

وقتی آن پیرمرد با خوشحالی مجلس را ترک می کرد حضرت صادق(علیه السلام) با این عبارات پیرمرد را بدرقه کردند:

اگر یک روز از عمر دنیا باقی مانده باشد، خدا آن روز را آن قدر طولانی خواهد کرد که مهدی ما(علیه السلام) ظاهر شود. شیعیان ما در روزگار غیبت آن حضرت به فتنه و حیرت زدگی هایی می افتند و خدا جمعی را که مخلصان درگاه او هستند بر این اعتقاد ثابت قدم نگه می دارد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع: چشم انداز،اصغر صادقی،ص 45-44

۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۲ ۱ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰

میثاق خدا با امام زمان (صلوات الله علیه) چیست؟!

میثاق با مهدی(علیه السلام)

نویسنده ی کتاب شرح سلام های زیارت آل یاسین در رابطه با این فراز دعا که می گوییم"السّلام عَلَیک یا میثاق الله الَّذی اَخَذَهُ وَ وَکَّدَهُ" مینویسد:
با صاحب زیارت شریفه آل یاسین هم در آن عالم مواثیق شدیدی بسته اند و پیمان های بسیار محکم گرفته اند...تا آنجا که میثاق الله گشته است. (نوشته کامل در ادامه مطلب)

ادامه مطلب ...
۳۰ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۲ ۱ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰

اعتراف عجیب شیخ حسن علی اصفهانی معروف به نخودکی !

افسوس بر گذشته ...

مرحوم شیخ حسنعلی اصفهانی (معروف به نخودکی) از کودکی به عبادت و ریاضت اشتغال داشته و زحمات فراوان و طاقت فرسایی را برای رسیدن به اهداف بلند روحی متحمّل شده بوده اند که فوق العاده مهم و پرزحمت بوده است.

آن بزرگوار هر چه از اذکار و اوراد و ختومات  و همچنین نمازها و آیات قرآن را که در مدّت عمر خود از کودکی انجام داده بودند(در قالب کتابی) یادداشت کرده و به خاطر متضمّن بودن آن نوشته بر اسرار و نکات مهم و...به یکی از دوستان خویش سپرده بودند.
آنچه ایشان در آخر کتاب خود نوشته بودند این نکته بود که ای کاش این اذکار و ختومات و این اوراد و زحمات را در راه نزدیک شدن و تقرّب به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف انجام می دادم.
ببینید یک شخصیت مهم که نام ایشان زبانزد خاص و عام بوده و هست چگونه در آخر عمر پس از آن همه تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و بی نظیر آرزو می کند که : "ای کاش هدف خود را از آن همه زحمت و آن همه رنج و مشقّت تقرّب به حضرت بقیة الله (علیه السلام) قرار داده بودم..."

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن : اگر شیخ حسن علی اصفهانی که به همه درجات ریاضتی رسیده بودند این آرزو را در آخر عمر میکنند ، پس ما که هنوز نفس میکشیم به برکت وجود آن نازنین پدر ، بیاییم خود را وقف آن پدر مهربان و غریب کنیم .

منبع: صحیفه ی مهدیّه، ص62-61

۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۸ ۰ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰

بازتاب های بیرونی انتظار موعود در غرب

موعود در مغرب زمین و آثار اعتقاد به او

عقیده ی انتظار موعود ، بازتاب های بیرونی آشکاری در غرب دارد. در زیر به چند نمونه از آن اشاره می کنیم :

شاهدان عینی در آمریکا ، ناظر بوده و هستند که بعضی مسیحیان ، اعانه جمع می نمایند و می گویند : «مسیح علیه السلام در معبد سلیمان (مسجد الاقصی) ظهور خواهد کرد.»(نوشته کامل در ادامه مطلب.)

ادامه مطلب ...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۶ ۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰

سرخ پوستان قطب هنگام بروز مشکل چه کسی را می خوانند ؟

منجی بین سرخپوستان شمال آمریکا و قطب

سرخ پوستان سه قبیله از قبایل داکوتای شمالی و منطقه ی قطب در هنگام نیاز و نیز گم کردن راه در بین یخ های قطبی و جنگل از فردی به نام «مهدی» کمک می طلبند .
تا این اواخر از ارتباط این نام با اسلام و یا اصولاً از مکتب اسلام نیز اطلاعاتی نداشتند ، پس از اطلاع از این موضوع ، تعدادی از دانشجویان سرخ پوست به اسلام گرویدند.

همچنین زبان شناسان و محققان زبان های بومی آمریکای شمالی کشف کرده اند که ریشه ی «مهد» و «مهدی» در زبان های بومی در کشورهای شمالی و جنوبی آمریکا از جنبه ی بسیار مذهبی و اسرار آمیزی برخوردار است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع: صبح امید ، صدرالدین هاشمی دانا : ص126

۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰

معتقدان به جنگ جهانی نهایی (Z) چه کسانی هستند؟

گرایش هایی که معتقد به جنگ هستند

در حال حاضر سه گرایش معتقد به جنگ در جهان وجود دارد :

1-  یهودی های غیر صهیونیست : که می گویند آئین مسیح (مسیحیت فعلی) را نه حضرت مسیح علیه السلام که «یسوع ناصری» بنیان نهاده است و خود را منتظران مسیح واقعی یا ماشیح می دانند که ما به فارسی مسیحا ترجمه می کنیم. (نوشته کامل در ادامه مطلب)

ادامه مطلب ...
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۱ ۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰

موعود انجیل یا (پسر انسان) کیست ؟!

پسر انسان همان منجی موعود در انجیل

بیشتر نوید های انجیل به تعبیر «پسر انسان» است که این تعبیر طبق نوشته ی مستر هاکس آمریکائی ، بیش از هشتاد بار در انجیل و ملحقات آن (عهد جدید) تکرار شده که فقط 30 مورد آن با حضرت عیسی علیه السلام قابل تطبیق است (1) و 50 مورد دیگر آن از نجات دهنده ای سخن می گوید که در آخرالزّمان ظهور خواهد کرد. (نوشته کامل در ادامه مطلب)

ادامه مطلب ...
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰

مرد سوار بر اسب سفید ضرب المثل ها

حضرت بقیة الله (عج) آن سوار سفید ضرب المثل ها 

آلوین تافلر روزنامه نگار آمریکائی و از مشاورین مهم سیاست مداران آمریکا می گوید :
فهرست مشکلاتی که جامعه ی ما (غرب) با آن مواجه است تمامی ندارد.
با دیدن فروپاشی پیاپی نهادهای یک تمدنِ صنعتیِ در حال نزع ، به درون غرقاب بی کفایتی و فساد ، بوی انحطاط اخلاقی آن نیز به مشام را می آزارد. در نتیجه موج ناخشنودی و فشار برای تغییرات ، فضا را انباشته است . در پاسخ به این فشارها هزاران طرح ارائه می شود که همگی مدعی اند ، اساس بنیادین یا حتی انقلابی هستند ، اما بارها و بارها مقررات، قوانین، طرح ها و دستور العمل های جدیدی که همگی به منظور حل مشکلات ما تهیه و تدوین شده اند، کمانه می کنند و بر وخامت مشکلات ما می افزایند و این احساس عجز و یأس را دامن می زنند که هیچ فایده ای ندارد و مؤثر نیست.
این احساس برای هر نظام دموکراسی خطرناک است و نیاز شدید به وجود «مرد سوار بر اسب سفید ضرب المثل ها» را هرچه بیشتر دامن می زند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع : (حضرت مهدی سلام الله علیه تجسم امید و نجات، عزیزالله حیدری، ص 84 به نقل از سوی تمدّن جدید، آلوین وهایدی تافلر، مترجم : رضا جعفری، ص96 و 97)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۰ ۱ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰

همه جا سخن از منجی است . . .

منجی جهانی از زبان جوانان آلمانی !

عبدالحمید المهاجر نویسنده ی لبنانی در کتاب خویش که به عنوان «پیرامون ظهور حضرت مهدی سلام الله علیه» ترجمه شده است از قول یک تاجر کویتی در مورد مشاهدات خویش در آلمان غربی می نویسد :
«ساعت 10 شب در خیابان عمومی همراه جمعی از دوستان راه می رفتم ، دیدم که در وسط میدان عمومی عده ای از جوانان طبل می زنند و آواز خاصی را نیز تکرار می کردند، سر خود را به شکل غریبی تراشیده بودند به صورتی که یک دسته مو در وسط سر گذاشته و آن را بسته بودند و لباس هایی با رنگ زننده به خود پوشانده و با صدای بلند سرودهائی را می خواندند و بیشتر این جمله را تکرار می کنند: "ای رهبر منتظر بیا و ما را از عذاب نجات ده"

هنگامی که سخن آنها را فهمیدم و از مردم اطراف پرسیدم اینان چه کسانی هستند؟ گفتند : اینها طایفه ی بزرگی در آلمان غربی و ایالات متحده آمریکا هستند که به نام «طایفه ی رهائی» معروفند و منتظر مرد مصلحی هستند که در آخرالزمان ظهور می کند تا فساد و ظلم را از زمین پاک نماید. هنگامی که از مردم پرسیدم این مصلح کیست؟ جواب دادند که؟ آنها از معرفی اسم او خودداری کرده و فقط به تحریک و تذکر دادن مردم کفایت می کنند».

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع : (پیرامون ظهور حضرت مهدی سلام الله علیه، ص119)

۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰

خوابی که شرطه وهـابی را متحول کرد !

دیدن آقا امام زمان در خواب و تحول شرطه خانه خدا

یکی از سادات بزرگوار که روحانی کاروان حج می باشد می گوید : در خانه ی خدا نشسته بودم ، یکی از شرطه های عرب (که انتظامات و نگهبانی مسجد الحرام را بر عهده داشته و اغلب سنی وهّابی می باشند) نزد من آمد و گفت حضرت مهدی (سلام الله علیه) شما کیست؟ پرسیدم چطور؟ گفت مدتی است اهل مکه در عالم خواب می بینند که به دیوار کعبه تکیه داده می گوید : من مهدی هستم... من بقیّه الله هستم... و این خواب، برای برخی از اهل مکه اتفاق افتاده است و من نیز دو شب پیش، چنین خوابی دیدم.

من شروع به توصیف حضرت بقیّه الله سلام الله علیه کردم و روایاتی را که از رسول خدا صل الله علیه و آله و صلم راجع به آن حضرت و کیفیت ظهور ایشان نقل شده (و در کتاب های اهل سنت نیز به حد تواتر وجود دارد) برایش نقل کردم. دیدم این عرب سنّی مثل ابر بهاری اشک می ریزد و گریه می کند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع : (قاصدک های ظهور-ص11)

۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۵ ۰ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰

آمریکایی ها گوش به زنگ نبرد آرماگدون !

آمریکایی ها آماده نبرد آخرالزمانی آرماگدون !

یک بررسی انجام گرفته از سوی مؤسسه ی «تلسن» که در اکتبر 1985 میلادی نشر یافته است نشان می دهد که در حال حاضر 61 میلیون آمریکایی در انتظار واقعه ی آرماگدون می باشند...
مؤسسات دینی آمریکایی این نکته را روشن ساخته اند که سپاهی از عراق به سوی قدس رهسپار خواهد شد اما نیروهای مؤمن به مسیح راه آنها را سد کرده و همگی در آرماگدون با یکدیگر برخورد خواهند کرد و البته این حادثه در روایات ما به «قرقیسیا» اطلاق شده است و پژوهشگران این ضد مسیح را سفیانی نامیده اند که از این نبرد پیروز بیرون می آید و امام عصر سلام الله علیه پس از حادثه قرقیسیا با سفیانی برخورد خواهند کرد...

مدارس انجیلی در امریکا بر پایه ی این تحلیل که واقعه ی آرماگدون، تنها حادثه ای که بازگشت مسیح را به زمین ممکن می سازد و این واقعه ای بسیار نزدیک است به تبلیغ این دیدگاه پرداخته اند...بزرگترین فعالیت تبلیغاتی که مستقیماً مربوط به اعتقاد به ظهور حضرت مهدی سلام الله علیه می شود و توسط دشمنان ، در این رابطه انجام گرفته فیلم «پیشگوئی نوسترآداموس» است که به مدت سه ماه متوالی در شبکه های تلویزیونی آمریکا به نمایش گذاشته شد...

پیدایش گروه هائی همچون فرقه ی «مورمون» از ایالت آریزونا و یوتا در کلرادوسیتی امریکا که کودکان خود را از مدارس بیرون کشیده و ارتباط خود را با دنیای خارج قطع می کنند و رهبر آنها ظهور دوباره ی حضرت مسیح را در آینده ی نزدیک پیش بینی کرده است... مراجعه ی عده ای از محققین و دانشمندان خارجی به قم و جمع آوری تمام کتاب ها و مطالب روائی راجع به ظهور... همه و همه نشانگر گرم بودن بازار مباحث آخرالزّمان در غرب می باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع : (آیا ظهور نزدیک است؟،ص 258 به بعد)

۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰

دولت سعودی و آماده باش برای ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه)!

عربستان سعودی آماده مقابله با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)؟!

در کتاب حضرت مهدی(سلام الله علیه)تجسم امید و نجات ، مبحث جالبی راجع به آمادگی دولت لعین عربستان سعودی درصورت ظهور حضرت از کنار خانه خدا آورده شده که برای شما ذکر میکنیم:


برخی از گزارش ها حاکی از آن است که مأموران امنیتی عربستان سعودی کاملاً مراقب اوضاع شهر مکه اند تا در صورت قیام امام مهدی سلام الله علیه و یارانش با آن برخورد و مقابله کنند. آنچنان که در سال های اخیر دوربین های تلویزیونی متحرکی در بخش های مختلف مسجد الحرام کار گذاشته اند و در این میان دوربین ثابت نیز به طور شبانه روزی، محل رکن و مقام را که امام عصر سلام الله علیه از آنجا قیام می کند و پیام خویش را به گوش جهانیان می رساند زیر نظر دارد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن: خدایا با ظهور مولا صاحب الزمان به عمر دشمنان شیعه مخصوصاً وهابیت ملعون پایان بده..! آمین.

منبع:(حضرت مهدی سلام الله علیه تجسم امید و نجات : ص86)

۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۱ ۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
فعــلا نه