والپیپر با موضوع امام زمان

چه کنم دیده ی من لایق دیدار تو نیست...

شعر کوتاه و زیبا با موضوع مولای غریب عالم امام عصر (صلوات الله علیه)

گر چه پنهان ز نظر جلوه رخسار تو نیست / چه کنم دیده من لایق دیدار تو نیست

اهل دل جمله خریدار تواند از دل و جان / دل ندارد به خدا هر که خریدار تو نیست

یوسف از خاک اگر سر به در آرد گوید / هیچ بازار بدین گرمی بازار تو نیست

هر که را مینگرم گشته به دام تو اسیر / کیست آنکس که در این دهر گرفتار تو نیست

مهدی فاطمه از پرده غیبت به درآی / که مرا طاقت خندیدن اغیار تو نیست

آرزویی به دلم نیست به جز دیدن تو / اختیاری به کف از دوری بسیار تو نیست

شاعر:؟؟  (طرح ها در ادامه مطلب)


----------------------------------

والپیپر با موضوع امام زمان

👆🏻برای مشاهده والپیپر با کیفیت اصلی برای کامپیوتر روی عکس کلیک بفرمایید .👆🏻

..

والپیپر با موضوع امام زمان

👆🏻برای مشاهده عکس در اندازه اصلی برای استفاده در موبایل یا تبلت روی آن کلیک بفرمایید .👆🏻