کتاب مکیال المکارم

دانلود کتاب مکیال الکارم به صورت اندروید و PDF 

کتاب مکیال المکارم نوشته کیست؟
سید محمد تقی موسوی اصفهانی معروف به صاحب مکیال نویسنده کتاب فاخر و مرجع در حوزه مهدویت با نام  مکیال المکارم فی فوائد الدعا للقائم است که این کتاب را به دستور مستقیم امام زمان (ارواحنا فداه) به رشته تحریر در آورده. او در سنه 1301 قمری در اصفهان دیده به جهان گشود و در رمضان المبارک سال 1348 قمری در اصفهان و به دست یکی از اعضای فرقه بهائیت به شهادت رسید. (دانلود کتاب در ادامه مطلب) 

داستان نگارش کتاب مکیال المکارم به امر وجود نازنین امام زمان سلام الله علیه : 

سید محمدتقی موسوی اصفهانی صاحب کتاب مکیال المکارم نقل می کند: به فکر افتادم که کتاب جداگانه‌ای درباره حضرت مهدی و دعا برای ظهور ایشان بنگارم که آن فواید را در برگیرد، و به سبک جالبی آن را به رشتة تحریر درآوردم. اما حوادث زمان و رویدادهای دوران و ناراحتی‌های بی‌امان، مانع از انجام اینکار می‌شد، تا این که کسی را در خواب دیدم که با قلم و سخن نتوان او را توصیف نمود؛ یعنی مولا و حبیب دل شکسته‌ام و امامی که در انتظارش هستیم را به خواب دیدم که با بیانی روح‌انگیز چنین فرمود:

«این کتاب را بنویس و عربی هم بنویس و نام او را مکیال‌المکارم فی فوائد الدعاء للقائم(ع) بگذار»!.

دانلود کتاب مکیال المکارم فی فوائد الدعا للقائم :
برای دانلود کتاب که از کتب مرجع در زمینه مهدویت است به صورت PDF برای مطالعه در کامپیوتر شخصی و یا به صورت Android (اندروید) برای استفاده در موبایل و تلفن همراه اقدام بفرمایید :

          دانلود اندروید         دانلود PDF 

دانلود جلد دوم کتاب برای اندروید : دانلود            

_____

پ.ن: دوستان بزرگوار برای مطالعه آنلاین کتاب میتوانید به سایت صاحب لوا مراجعه بفرمایید .