شمیم انتظار-تشرف در مسجد جمکران

شفای بیمار فلج در مسجد جمکران و توصیه آقا به ایشان

در این مجال دو داستان از کتب کرامات المهدی و شیفتگان حضرت مهدی (عج) که خود مولا بقیة الله امر به دعا برای تعجیل در امر ظهور ایشان را میفرمایند، را برای سروران عزیز نقل مینماییم:
داستان اول:
کسی که در اثر تصادف با اتومبیل از ناحیه‌ی دو پا فلج شده و برای شِفا، در مسجد مقدّس جمکران به امام زمان(عجل‌الله‌فرجه) متوسّل شده بود می‌گفت:
ناگاه دیدم مسجد(جمکران) نور عجیب و بوی خوشی دارد...
به اطراف نگاه کردم. دیدم مولا امیرالمؤمنین(سلام‌الله‌علیه)، حضرت سیّدالشّهدا(سلام‌الله‌علیه)، قمر بنی هاشم(سلام‌الله‌علیه) و امام زمان(سلام‌الله‌علیه) در مسجد حضور دارند. با دیدن آن‌ها، دست و پای خود را گم کردم. نمی‌دانستم چه‌کنم که ناگاه آقا امام زمان(عجل‌الله‌تعالی) به طرف من نگاه کردند و لطف ایشان شامل حال من شد. به من فرمودند: «شما خوب شدید؛ بروید به دیگران بگویید برای ظهورم دعا کنند که ظهور إن شاءالله  نزدیک است.»
این واقعه در محرّم سال 1414 اتّفاق افتاده است.
داستان دوم:
فرزند یکی از بزرگان، پدر خویش را در رؤیا دید و در همان عالَم رؤیا، در معیّت پدر خویش به محضر آقا بقیة الله(عجل‌تعالی‌فرجه) مشرّف شد. وی در ضمن سؤال و جواب با امام(سلام‌الله‌علیه) از آن حضرت پرسید:
... یا ابن رسول الله، آیا وقت ظهور موفورالسّرور رسیده است تا دیدگان همه به جمال و حضور و ظهور شما روشن شود؟ فرمودند:
«از علائم ظهور، فقط علامات حتمی مانده است و شاید آن ها نیز در مدتی کوتاه به وقوع بپیوندند و بر شما باد به دعای فرج.»

______

پ.ن: دوستان گرامی در اکثر تشرفاتی که اشخاصی با سعادت به زیارت آن امام نائل آمده اند توجه و تقیّد بر لزوم دعا برای ظهور آقای غریبمان به آن ها گوشزد شده است و از این رهگذر مشخص میشود مهمترین وظیفه ما چیست. والسلام...